22 July 2010

TENGOK WAYANG



dah lama aku tak update blog ni..blogwalking pon baru mula kemarin..huhu..arini aku check nuff, aku dapat 6 buffer..semalam ada 7..arini 1 tu dah jadi meter earning..best giler..tapi sayang sebab aku skang dah jarang bw..tapi aku tetap nak ucap thanx bebanyak kat nuff sebab sudi bagi buffer lagi kat aku..^_^

semalam aku layan citer prince of persia..orang lain dah lama tengok kat pawagam..aku je yang baru tengok dvd..skang nak g pawagam susah sket sebab ada baby2 kecik..last aku masuk pawagam pon citer transformers 2..tu pon tengok ngan anak sedara beramai2, along, bangah ngan iman..time tu dania bagi kaknyah jaga..hehe..kitorang tengok kat tgv mines..insiden yang takleh aku lupa time tu..aku dah tak tahan nak ke toilet..maklum la time tu aku dah dekat due nak bersalinkan anith..jadi kerap la ke toilet..sebab dah kalut2 sangat naik tangga, leh lak aku terjelepok, terus terbaring kat atas tangga tu..malu siot..aku sendiri nak ketawa malu..hehe..time tu dah la suma orang khusyuk menonton..ye la dah separuh jalan citer..leh lak minah ni jatuh..segan tak terkata...huhu..

tapi sebenarnya aku nak citer pasal prince of persia ni..best sesangat..dah lama aku tak tengok citer yang leh wat aku meremang banyak kali...aku layan prince of persia sampai straight2 bulu roma cam wat rebonding sebab asyik meremang je dari start, sampai abih citer..best r citer ni..walau ada benda tak logik tapi best..aku bagi 13 bintang dari 10..hehe...sampai skang, aku duk taip entry ni pon aku rasa teruja lagi...^_^

untuk sesape yang tak nonton lagi, g la cepat2 cari dvd ni sebab memang best sesangat...^_^

salam....


32 comments:

Dilla Kim FHKD said...

dh lama xtgk wayang, aritu tgk prince of persia kat dvd jer... huhuu

NIA said...

wah cam best je.nih yg rse nk g tgok nih.hehe.sy ske tgok LOTR.tu memang meremang bulu roma.askar maha ramai.

Mellyana Sara said...

prince tu ensem~ aksi2 die buat pn best~ n cite nie clear kan? x de adegan2 ehem ehem~ hikhik~ memula tgk~ rasa cm x de ke heroin lain~ x chanteknye~ tp end up~ rsa cm pmpuan tu lain dr yg lain. :P

Kech Hidayah said...

lama jugak tak tengok wayang...prince of persia kot cerita terakhir yang pi tengok aritu..dah lupa sungguh..hehe..best gila kan?dahla ensem! haaha..

Nekmo said...

sis..cikitnyee 13 bintang..cuba sis bagi semua bintang kat langit..baru masyukk..hehe

Belalang hijau Perisik said...

yeke best sis?
belalang minat game dia jer...
klu ckp filem dia best,nak kene tgk la nmpk gayanya...

Dilla Kim FHKD said...

eh baru pasan, bila masa lak k.asz jatuh? xtau pn ngeh3 =P

deaf-angel said...

fren bebaik ah kalo kat pawagam ke kat dewan2 persembahan masa lampu semua dah padam..

pernah kat spore, orang tengah tengok persembahan pentas , auntie ni gi toilet ke hapa, dia masa naik turun tangga tersandong terus mati ah.

- elina - said...

kakak puput,
pos la dvd.
nak tengok.
ehehe.
;P

Liefde Ain said...

ain ta pernah tgk lagi citer ni kak . huhu! kureng sikit citer2 omputih nie. ngeeee ;D

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

wah..kalau cik puan puput bagi review sampai meremang bulu roma ni..saya pun nak beli gaklah dvd ni hehe..
peace
salam jumaat

Linglung said...

baru jumpa dvd ke derr? haha..takpe,janji lu dah tgk ;p

Anna Boleyn said...

salam..

ada kat umah dvd nya. tapi tak tengok pon. nak kena tengok ni. :)

p/s: 1st time komen sini... :) jemput datang ke HLN balik kay.

Unknown said...

Setahun dh x tgk wayang wooo...hehehe

Frodo Baggins said...

tunggu movie maria ozawa di "U" kan ..
keh3x


>>___<<

Kiko Berdendang said...

Masuk panggung pun mesti ada kes klakar kan....heheh

Puput. said...

deela...sama la..dah lama xtgk gak..

Puput. said...

sizuka..lotr lg best la kan nak banding persia ni..mcm2 yg best dlm lotr..terbaik..hehe...

Puput. said...

mell..ha'ah..clean citer ni..xde yg ehem2..hero dia suka lompat2 cam dlm game gak..salu senyum je..kdg2 kelakar gak..awek dia wlu kureng cun sket,..tp watak dia mmg best..^_^

Puput. said...

hehe..lama xlama sgt la ekech tgk wayang kan..ha'ah hensem jgk..hehe..pastu watak dia lucu sket2..

Puput. said...

bira..byk sgt klu nak bg bintang kat langit tu..sket2 cukup la..hehe..

Puput. said...

belalang..g cari dvd dia, confirm best giler..game dia xnah main..tp hubby ckp dlm game pon suka lompat2 cam dlm movie gak..

Puput. said...

deela..k.asz xciter pon kat sape2..alg je pasan..along ngn bangah ngn iman pon xnmpk..huhu..

Puput. said...

deaf..ehh..ye ek camtu..dasat gak smpai bwk mati..alhamdulillah aku umo pjg lg, n baby dlm perut pon sihat..kena hati2 la pasni..^_^

Puput. said...

elina..meh3 akk pos kan..bak alamat..pastu kasi balik tau..ngeeee....^_^

Puput. said...

ain..xpe ain..layan je..citer melayu pon best gak..layan je suma movie..jgn hindustan udah..hehe..

Puput. said...

mama jnj..bek ko g cari cpt2..mmg xrugi la nengok..best sesgt..mmg meremang sungguh...peace gak..^_^

Puput. said...

linlung..ha'ah baru beli citer ni..igt xbest mula2..skali syok banget..

Puput. said...

anne..sama la..mmg dah tersimpan berminggu sbnrnya..tiba2 je ada hati terbukak..skali mmg layan la..bek g tgk cpt2..hehe..

Puput. said...

yas..lama gak la tu kan..ko anak dah besar2 bwk je g pwgm skali..hehe..

Puput. said...

frodo..xyah tggu u pon ko mmg sah2 dah leh tgk kan..huhu..

Puput. said...

kiko..ha'ah betul3 tu..hehe..mst ada terselit adegan kelakar pyer..