17 August 2010

RAMADHAN MUBARAK . . .


sempena ramadhan ni aku nak ucap selamat berpuasa kat semua umat islam sedunia...
aku jarang sangat dah on9 skang..
so kepada korang yang singgah blog aku, aku nak ucap timkaseh banyak2..
dan jugak untuk korang yang klikkan nuff aku..
nanti bila aku dah free confirm aku terjah blog korang balik ek...
semoga ramadhan yang mulia ini memberi keberkatan untuk kita semua..
amin...
salam...^_^

"HIKMAT RAMADHAN TAK HANYA UNTUK SESAAT
SELAMAT MENJALANKAN IBADAH PUASA"

28 comments:

nabilah_2908 said...

selamat menjalani ibadah puasa.. :)

take care ya...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED SAKIT

Belalang hijau Perisik said...

dasat betoi surat kat atas tuh...

Che Armster said...

cool siot gambar ni..

Puput. said...

nabilah..selamat puasa jgk ye..take care gak...^_^

Puput. said...

belalang..dasat ye..klu setan2 leh bg surat..mst dia tulis camtu kan..hehe..

Puput. said...

che armster..cool kan wlu cilok je ni..hehe..

NIA said...

selamat berpuasa sis:)

Puput. said...

samat berpuasa jgk sizuka...^_^

deaf-angel said...

cantik kuku setan...

slamat pose dan slamat berbuka to your whole family my fren

ape2 jer said...

slmt pose puput :)

± said...

selamat berpuasa puput & family
suka tgk header ko \m/

Latest entry grafik novel gua ~ Kalau Aku Bendul Kau Apa?Bangang?

n@jwamz said...

selamat berpuasa 2 puput n family too! yup agreed to dark half...just love the header...tomeyy arh si kecik tuu...(T_T)

CIK TOM said...

seram la baca surat tu...

Unknown said...

uishhh..takot tgk surat n jari die...:(

Anonymous said...

Teruskan menulis.. unik la idea tu..

nenek moden said...

sis..haha..gerun tol surat tu..hehehe

Aleen Aiden said...

syaitonn nye dr indon kah?wiii
slamat berpuase.. ^_^

LUMUT said...

sumpah header itu yg terbaik..comelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Puput. said...

deaf..samat berpuasa kat ko n family gak ek..anto la bubur lambok ko ke ipoh ni beb..hehe..

Puput. said...

miss..samat berpose kat ko gak ek..^_^

Puput. said...

dark half..samat berpuasa kat ko n family gak ek..tq2 puji header tu..tp header ko lg menawan..ekeke..

Puput. said...

najwa..samat berpuasa jgk kat najwa n family ek..maceh gak sbb puji header tu..hehe...si kecik ber2 tu pon nak ikut papa dorg wat love tu tp xksmpaian..^_^

Puput. said...

cik tom..sy baca mula2 pon cam seram..siyes..mdalam mksd tu..^_^

Puput. said...

echah..takut ek..nnt abih sebulan berpuasa ni, dia kaco la kita balik..byk2 la sabar ek..^_^

Puput. said...

mhps..kreatif kan..sy pon suka..kreatif org yg wat tu..^_^

Puput. said...

bira..sis pon ge'un gak mula2..nnt ada smbungan dia tau..kang nak raya sis taruk ek..hehe..

Puput. said...

aleen..ha'ah la aleen..setannye cam dr indon ek..hehe..lgpon tuan pya pic ni org indon..tp best kan..^_^

Puput. said...

lumut...tq lumut..header lumut pon best..pic lawa2..^_^