27 June 2010

GERMAN vs ENGLAND



ari ni aku ngn laki aku plan nak berpoyo2an malam ni sbb team feveret kitorg lawan malam ni...aku tahu dia mesti pakai baju german, suar german dia..atas bawah, abih suma german lah..aku relax je..biasanya yang relax2 ni yang menang nanti..ekeke...aku nak bawak bendera besar je karang...hehe...dalam epi2, excited nak nunggu malam ni..ketiba2an tengahari tadi boleh pulak astro kena potong sebab tak bayar bil...adeiiii...punah harapan segala...leh pulak jadi cam gni disaat2 akhir ni..potong la esok ke..tak heran pon..hari ni gak nak jadi...camne nak buek ni..aeriel tv takde pulak aku rasa..kena godek2 carik la jawabnya...aku harap jumpa la dalam stor yang bertimbun ngan barang2 tu...apa2 pun aku tahu england mesti menang...sebab england hebat...dulu, kini selamanya hebat...peace buat lakiku n penyokong2 german...hehehe...kita layan je malam ni...yeahhhhh...^_^

23 comments:

Kech Hidayah said...

hahahah..bleh plak jadi camtu saat2 semangat neh..bawak anak2 pi layan bola kat mamak la nanti..

Puput. said...

dah cakap kat hasben camtu..baru happening...pastu dia ckp kang dorg demam sape nak jawab..nak tgk bola pyer pasal..hehe...tgk tv1 je la...^_^

ape2 jer said...

weeehuuuu pasni lps perlawanan jgn masam2 muka tau ekeke

Belalang hijau Perisik said...

england sudah kena la kak puput...
kuikuikui

Dzasc Skachers said...

err puput sokong mana??
yang penting england kalah,, kuah3..:p
jangan mare.. hehehehe...
argentina menang, best!! 3-1 ngan meksiko..ekekekeke...
astro kene potong?? sian..banyak ngat keje sampai x ingat nak bayar bil ker??heheeee

Nekmo said...

hye sis..^__^ minat bola ek..

Anonymous said...

waaa..england kalah...sobsob...

Liefde Ain said...

ain ta minat bolaaaaa. xpernah tgk pon. huhuhuhu!

Puput. said...

miss..xmasam pon ok je..hehe...

Puput. said...

tu la pasal belalang..kalah pulak..huhu...

Puput. said...

xpe lah..nak wat camne wadud..tggu lg 4 thn la..pasni arg jumpa german..abih la arg kena belasah..hehe...

Puput. said...

minat la jugak sket2 bira..hehe..

Puput. said...

sue...sue pon sokong england ek..xpe2 pasni(4thn lg) england menang plak ek..^_^

Puput. said...

ain tgk apa?hoki?badminton...?xpe layan je....^_^

Dyla Dahlan said...

sedih england klh :(
sokong england gak..

Puput. said...

xpe fara..lg 4 thn england plak menang ek...^_^

joonie-girl said...

shoutbox tak kluar jadi saya tumpang jejak di sini :)

joonie-girl said...

blogwalking :)

nabilah_2908 said...

oh...Englan kalah teruk dgn German...huhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
CICAK I HEA*T YOU

oya said...

england hampeh...yeay!! german..
big yeay kt BRAZIL..

Puput. said...

nabilah....tu la pasal..kena belasah teruk...

Puput. said...

eleh oya...suka nya dia...hehe...

cybernetic88 said...

england kalah. hhaha. adoi wt malu .lawl T_T