29 June 2010

pendongeng semesta




14 comments:

Mellyana Sara said...

apa jadi kat pepatung...nape dia tinggalkan pari2 ngan kunang2...sedangkan kunang2 dah rosak an sayap pari2... :(

Puput. said...

mgkn sbb pepatung salu tggl dia terbang sorg2 smpai tkejar2 si pepatung tu..si kunang2 walau rosakkan sayap pari2 tp sayap dia tumbuh balik..mgkn dia lg bhgia ngn kunang2 yg salu hidup dia ceria..

Puput. said...

hehe...^_^

Dzasc Skachers said...

wah..
macam cerita dongeng?? oh... ni mesti teringat zaman kekanak dulo2..
hehehe..main2 jerk.. :p

Puput. said...

zaman kanak2 xde camni la wadud..masa kecik2 men tuju2 kasut ngn zero point je..hehe...

Nekmo said...

sis..ni apa?cerita dongeng ke?luahan perasaan yg tersirat ke?huhu

Unknown said...

Banyak perubahan skg kt blog ko...baguih...teruskan!!

SheyPull said...

huhuhh tp btl lah..serius mcm cerita dongeng..:)

Liefde Ain said...

comel XD hehehehehe ^^

Puput. said...

yas...tq2...hehe..

Puput. said...

epul...ye ek..hehe...best kan citer dongeng ni..^_^

Puput. said...

ain..hehe..ha'ah comel...maceh...

cybernetic88 said...

cerita dongeng mane ni?. xpnh dngr pon. hahaha. mmng ko ni suka bnda terbang2 la. lebih lagi pari2. hahaha!

Puput. said...

ni aku cilok je acapz..aku rasa ni mgkn puisi atau lagu dr beeha tu..aku ada wat link kat hujung ayat2 hikayat pari pari tu..aku terjumpa myspace dia..cun awek ni..artis rupanya..tp aku xkenal lak..ug pyer kot..hehe...mmg benda bersayap2 ni best..^_^