18 May 2010

m e n d u n g





16 comments:

Unknown said...

Aku baca n3 ko...trus aku g ke blog tu!!!
Hehehe...adiah cun,tp 4girl laa...4man klau nk bg awek pun bleh join gak n3 nih!!!

NIA said...

smoga menang..:)all the best!

Puput. said...

hehehe..lawak la ko yas...tp mmg la utk pompuan sesuai..tp ok gak ko masuk,klu ko menang ko kasi awek ko...tp jgn la ko yg menang..bg la aku menang...ngeeeee...
tq sizuka de boss...aminnn...^_^

eynda said...

Hi Puput..thanks ye sudi join giveaway ni...thanks jugak sudi baca blog eynda...semoga berjaya ye ;-)

deaf-angel said...

may u win it huhu

Puput. said...

tq eynda...sama2 jugak...^_^

Puput. said...

hehe...tq deaf angel...amin,,,

Penulis Rindu said...

salam ziarah dari org kampung

Puput. said...

salam abu luqman...^_^

Hidup Itu Indah said...

Put!!!
Ko klau tgk komen gua kt sini jgn rase pelik la yekk, psl klau opis time mmg stendet wa x leh msuk c/box..ade polis wat r/block!!!hehehe
So komen wa kompom lariii dr en3...
Pe pun tq ..sbb ko dtg zizrah wa nye blog karat!!!

Puput. said...

hehehe...terkejut aku...igtkan ada org nak main sound2 ni...cuak gak memula...akakaka...welkem2..karat la antik beb...^_^

Hidup Itu Indah said...

Wolawehh!!!

Boy or gurl...x tau lg..wa x kisah!!!
Ape yg penting baby wa selamat!!!
Sbb wa dh rasa cmne perasaan seorang bapa bila kehilangan baby!!!
Tu bila ade org buang baby (x kira halal/haram) wa btul2 hangin!!!!

Puput. said...

uiks..ko ke ni?ko ada 2 akaun ek...aku mati2 igt nilam tu pompuan..terkena lg aku...ekeke...yezzzaaa...aku pon sokong ko la...manusia skg ni nama je maju tp x bertamadun...aku sedih gak tgk kes2 buang anak ni...klu ada sape2 letak post taruk gmbo bby2 kecik ninggal tu,laju je aku tekan bwh...sian aku...huhuhu....

Hidup Itu Indah said...

Hehehe...yes puput...2 akaun!!!
Hmm..aku jg numpang simpati ngan ko..nampaknya kita "serupa"...bersabarlah...pasti ada hikmah disebalik setiap dugaan dan ujian dariNYA!!!


karat le plak pg2 ni...hehehe
Aku jg klik nufff ko tiap kali masuk sini!! Pg ni..meh minum Dutch Lady!!

Unknown said...

aku singgah klik nuff...dutch lady lg!!!
n3 tu dh siap...panjang gak...rasa cam msuk sekolah je...buat karangan..x reti aku!!!hehehe..klau ade ayat2 tergantung ke ape ke..kira paham2 aje la yekk!!!

Puput. said...

betul3..ada hikmah di sebalik apa yg jd..redha ngn apa yg jd...
ala skali skala pon ko nak berkarat..hehe...ko tulis camne pon leh..aku phm je..janji bhsa melayu..jgn ko wat ayat puisi sudah..mamposs aku nak phm nnt..hehe...