24 May 2010

JELES JELES JELES~~~


salam... bila aku berblogwalking... jeles betul aku tegok dorang cerita pasal life dorang... aku bukan la jeles pasal life dorang tapi aku jeles pasal dorang terer bab2 menulis blog.. aku lemah betul bab2 menulis karangan ni.. BM aku memang A time spm tapi aku tetap tak reti... tiap kali masuk dewan exam aku mesti ketar semua sendi dengan ketar semua bulu roma aku... duduk dalam aicond pun aku leh berpeluh2... tu kalau exam BM la..tapi kalau exam maths aku suka..!!! suka giler tahap gaban... aku masuk dewan exam penuh konfiden je.. 

aku suka. aku lihat. aku mahu... promote MAYBELLINE sket (cik yang betul la eja dia dabel L hehe)..

dulu2 masa aku tak reti berpakwe2 ni, aku rasa maths ni la pakwe aku.. siyes aku rasa sayang giler.. hehe.. dari SPM, masuk matrix, masuk U pun aku rasa aku terer maths ni.. (masuk bakul jap).. ekeke... berbalik pada motif aku, aku nak try pelan2 la citer pasal life aku kat dalam blog ni.. klu tak, aku asyik buat tag je kan.. takde tag takde la update blog aku... hehe... ni penulisan aku yang 1st kot ek... maklum la aku baru je buat blog ni.. dapat D pun jadi la.. cukup2 makan... ekekeke....

salammmm.... yeahhh..

36 comments:

nabilah_2908 said...

dh bertukar menjadi pink hitam..nice :)

ala...tulis la mcm mn gaya sekali pun..tkperlu nk berbunga2..hehe..cara mcm ni pun ok..;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MY MOM AND POLYP

Puput. said...

hehehe...betul3...janji org phm kan...saje tukar pink..bg kaler2 sket...^_^

Nekmo said...

alar puput..huhu..tulis je apa yg terlintas dekat fikiran..tak payah berbunga2 mcm blogger ats tu kata...
nek pun blaja cikit2 je..kalau nk compare dgn blogger otai..alamat failed la..hehe..nama pun blog personal..kita taip je selagi ada yg membaca..hehehe..

wah!!puput suka math???huhu..nek tak pandai math..hehehe..

Syarmira Sakawi said...

rilekla..sa pun tak pandai jugak..orang faham okla tu..lagipun suma orang pandai baca kan?so, tak perlu nak cantek sgt pon bahase nye..hehe..cayok2!

NAJ HEBAT said...

haha.. pin..pin..

tulis aje.. naj bace lah..!

rizal jabai said...

tulis je mcm mane pon,cikgu BM xde nk check punye..hehe..enjoy la berbloging,kita same2 syer cite okeh..hehe :)

Puput. said...

hehehe...betul tu nenek...klu bunga2 kang jiwang karat lak...jiwang2 ngn cik abg dah la..ngeeee....ha'ah suka giler banget...rugi nek xsuka...hehe...

Puput. said...

yezzzaaa...i loike la ming ming...konfem org yg ada blog reti baca...cayok2...

Puput. said...

pon pon kat naj hebat yg suka melalak dlm toilette....^_^

Puput. said...

betul3 rizal jabai..bukan nak masuk peksa pon...janji kita enjoy...okey...set!!!

UNICHI YJ said...

saya pulak jeles tgk org pndai math
sb saya mmg lembap dlm mengira..

huhuhuhu

Puput. said...

hehehe...xpe yanie..rajin wat latihan mst leh pya...^_^

nich said...

puput !!! ok je neyh awak citer neyh.. best je.. haahaha patot la banyk tutorial.. banyak tag.. baru hari neyh saya tahu... hehehehe

Unknown said...

PuPUT, aku rasa ayat2 yg ko tulis ok ape...lg better dr aku ape!!!

Puput. said...

hahahahampih...kan dah kantoi naOmei...hehe...tu laa..klu x xde ngedate pon...ngeh ngeh...^_^

Puput. said...

hehehe...yeke yas..ko wat lg best la..pndai je ko ni ek...hehehe...

Mario said...

puput...saya dapat rasa yang awak sesuai geng ngan nenek tu...dia blogger skema..awak sesuai d blogger skema...kipidap sis...kihkihkih

oya said...

ok ape ni..xde lemah ke ape..
bantai jer..hehe..
selamat berblogging..*wink*

shameel Iskandar said...

puput, yg ptg kita tulis jer apa yg nak ditulis. Janji boleh dibaca. Jgn tulis dlm bhasa urdu sudahlah. hehehe

Puput. said...

mario..jeles la tu..ekeke...xpe la skema pon..dah mak2 org..sesuai la kwn ngn nenek..huk3...janji metal...yeah...tq mario..kipidap...

Puput. said...

oya dear...weee~~~~redah je ek...hehehe...

Puput. said...

hehe...betul3 shameel..janji org leh baca..cuma ayat aku tunggang langgang sket la..huhu...xde bhsa urdu..bhsa german sket2 je...

Unknown said...

opis time...aku terjah kut sini jerr..klik dutch lady satu!!!!

Yuni Aisyah said...

walaupun 1st tp ok pe..buat je entry apa yg terlintas kt fikiran msti jd..ape yg kte luahkan tu lg menarik utk dibaca..=)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

huhu...berwajah baru dah blog PUPUT ni...tapi kan...tulisan die kecik la plak..atau komputer sye ni yang masalah? huhu...

sye suke BM mmg skor A dari upsr,pmr spm..tapi sekarang ni kalau soh buat karangan...huh'kompom dapat Z..hahaha..kalau maths pulak...hadoi..pening..banyak nombor2 n formula...xmenat maths...walaupon hakikatnya..hari2 menggunakan maths...huhu

Liefde Ain said...

sis! ehehehe. cantek layout baru. ehh! hahaha. ala, ain pon tatao nak tulis yg best2 pasal life ain, gpon, life ain xde laa epy mcm life org len . huk3!~ so, kdg2 juz luahan haty yg merepek2 jek keluar. hahaha. pape pon, tulis yg best2 tao. t ain terjahhh! yeehaaaaa!! ngeee!~

Epul Azimi said...

jeles tgk ko pandai buat layout,aku header pon tak pandai buat.....hehehe

alah,kita sama je,aku tak pandai menulis sangat,kalo ko masuk blog aku mesti ko rase cam malas nk baca kan?tapi nk buat camner dh tu gaya penulisan aku,aku pon takbleh buat camner......hehehe

Puput. said...

tq yas...baik hati ko ek...hehehe...bz2 keje pon sudi gak klik nuff kat aku....huhu...

Puput. said...

yuni bebeh...yg terlintas tu la yg sy taip tu..bila baca balik rasa berterabur...tp dah malas nak edit dah...tp xpe caiyok2..hehe...

Puput. said...

ha'ah cik aida comel...dah tukar kaler...tp suma still sama..hehe...
ye la dah tggl skolah,kita pon dah xpraktikkan bm kan..taip msg tpon pon pakai pdk2 je..hehe...mmg ramai dah yg dpt Z rasanya skg ni...

Puput. said...

yehaaaa...ok2..kang puput wat yg best2 ek..cam ain simple je tp padat...hehe...layout sama gak cik ayien..yg sblm ni kaler kelabu puput tuko jd pink..hehe..

Puput. said...

epul..ko rabun ni..aku pakai layout dlm blogger jgk ni..kat luar aku x bkenan la..aku amik minima dark..tp aku tmbh 3 column..
aku rajin pe masuk blog ko..ko nyer simple tp mdalam makna..hehe...

eynda said...

Ok je cara penulisan hehe...hari2 tulis mesti lama2 jadi terrer ;-)

deaf-angel said...

ok pe ko type, aku paham pe apa ko bebual

steady la beb

Unknown said...

Salam...Ditch lady n static nuff ...huhuhu...ade Polis...r/blok laa!!!

Mellyana Sara said...

tulis saja apa kata hati.

pejam
fikir
luah

=)