30 May 2010

d e p r e s s



9 comments:

UNICHI YJ said...

yunk..
npe puji lebeyh2 ni.
i tade wet nak kasi u....

ahahahhaa

;p

supergassoline said...

tenx manyak.manyak.manyak PUPUT..!!
ahahaa~ tekaan yg agk tkena..
hehee t c.cepet wat ehh..
dadaaa~
mmwahhcx >.<

heheh :))

Unknown said...

Salam PUPUt...beso name aku ko tulih tu...thanks!!!
(bru smpai dr kmpg)

aMy@LoLipOp said...

salam kak ..
erm .. nak tnya nih ..
nama amy tersenarai dalam 'Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.Tulis panjang bejela pon takpe' je pun ..
dalam 'Beritahu 6 orang yang anda mahu tag' xde plak ..
ngeee ..
akak tag amy skali ke? ;P

Unknown said...

Salam...cm besa he3
nuff ko asik dutch lady jerr..

awat mlm aku x nmpk nuff ekk..g memane pn x kuar..heran tul laa..ke ip aku dh kene ban..he3

Puput. said...

hehehe..puji lebey ke?sket2 je tu..^_^

Puput. said...

wahhh..terer gak meneka ni..hehe..ok..wat bila2 pon leh..tggu free wat la.....^_^

Puput. said...

alamak sowi amy..dah dibetulkan tau..terlupa lak taruk nama amy..hehe..mmg amy kena tag pon...^_^

Puput. said...

ko ckp beso kan..aku alter dah bg kecik..akaka...dengki la tu..
dutch lady tu aku nyer buff..tu yg dia je kuar..mlm2 xkuar ke?salu aku g blogwalking atas kui 12 mst ada je nuff kuar..tmsuk la kat page ko..